Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rolka
    Drive
    • 2012
    • 72

    A spotkał się ktoś z takimi objawami ( oczywiście sporadycznie) już przy 600 km ? Bo ...albo jestem przewrażliwiony albo..... :evil:

    Komentarz

    • słoń
      Elegance
      • 2010
      • 777

      umówiłem się ,że postawię autko na tydzień do serwisu coby chłopaki mogły se tam odpalać do woli i słuchać.może usłyszą to co ja.
      dam znać o wyniku "osłuchiwania"

      Komentarz

      • idas
        Elegance
        • 2006
        • 828

        Zamieszczone przez Xysiu
        http://www.vwtsi.pl
        A czy w przypadkutak opornych serwisow, nie mozemy po prostu pojechac do Niemczech, wstawic auto do serwisu i miec naprawione, skoro tam jest taki deal?
        VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
        VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

        Komentarz

        • Wojtas_Poznań
          RS
          • 2010
          • 2822

          Zamieszczone przez słoń
          umówiłem się ,że postawię autko na tydzień do serwisu coby chłopaki mogły se tam odpalać do woli i słuchać.może usłyszą to co ja.
          dam znać o wyniku "osłuchiwania"
          niech zgadnę.... wszystko będzie w porządku ? :diabelski_usmiech ja bym się bał zostawiać na tak długo auto, bo jeszcze coś popsują :lol:
          w każdym razie czekamy na relację i info który konkretnie serwis przeprowadzał "badania" :szeroki_usmiech
          SPOT Poznań:
          .....
          ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


          Error 503 Wojtas Unavailable :P

          Komentarz

          • LUKI
            RS
            • 2005
            • 5776

            Zamieszczone przez słoń
            umówiłem się ,że postawię autko na tydzień do serwisu coby chłopaki mogły se tam odpalać do woli i słuchać.może usłyszą to co ja.
            dam znać o wyniku "osłuchiwania"
            a czy Ty dobrze się czujesz :?:

            przecież będziesz tydzień bez samochodu a oni chuja usłyszą....


            weź skręć jakiś filmik - jedź do ASO i tyle w tym temacie

            masz jeszcze gwarancję :?:

            który rok i jaki przebieg :?:



            Zamieszczone przez rolka
            A spotkał się ktoś z takimi objawami ( oczywiście sporadycznie) już przy 600 km ? Bo ...albo jestem przewrażliwiony albo..... :evil:
            ja efekt karetki miałem od samego początku

            08.06.2010
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz

            • mrrudzin
              Rider
              • 2009
              • 403

              Zamieszczone przez LUKI
              Zamieszczone przez słoń
              umówiłem się ,że postawię autko na tydzień do serwisu coby chłopaki mogły se tam odpalać do woli i słuchać.może usłyszą to co ja.
              dam znać o wyniku "osłuchiwania"
              a czy Ty dobrze się czujesz :?:

              przecież będziesz tydzień bez samochodu a oni chuja usłyszą....
              Chłopaki przez tydzień będą mieli darmowy transport - ale przecież to w imie testowania w różnych warunkach. Napewno sprawdzą też czy reczywiście nie powinno się pałować na zimnym silniku i gasić odrazu po ostrej jeździe.

              Komentarz

              • soszek1980
                Classic
                • 2010
                • 14

                Zamieszczone przez rolka
                Zamieszczone przez soszek1980
                A tak propo samochodów po 05.2010 to też trafiają się wadliwe modele bo wkładali stare nastawnik z magazynów. Robili tak zwaną CZYSTKĘ
                A gdzie taką informację zdobyłeś ? Wyczytałeś ? Postawiłeś TAROTA ?> To się nazywa plotka chyba ....
                No widzisz kolego byś był ostrożny w podejsciu do mojej wiadomości. To coś ci powiem byłem zostawić auto w salonie dzisiaj odnośnie turkotu w silniku i co?? Nastwaniki nawet trafiały się w samochodach z sierpnia i września 2010 roku.

                [ Dodano: Sro 19 Wrz, 12 09:36 ]
                A tak propo zostawiłem dziś samochód w salonie odnośnie 2-3 sekundowego klekotania podczasz odpalania. Mi to się pojawia już na ciepły jak i na zimnym silniku co 5 odpalenie. To nie musi być nastawnik tylko napinacz (hydrauliczny) rorządu. Jestam jakis bolec, który się nie zamyka (wadliwy) i wtedy olej z niego spływa, co przy odpaleniu powoduje jego hałas. VW wysłał taka informację do 2500 salonów z plikiem audio jak objawia się usterka i jak ja naprawić. Nawet numer katalogowy część jest opisany oraz procedura naprawcza dla salonu. Natomiast jeśli jest wadliwy napinacz, to muszą wymienić łańcuch i nastawnik bo to działa jak efekt domina. Wadliwy napinacz pozwala łańcuchowi się obsuwać po żebatkach nastawnika co doprowadza do tworzenia się opiłków i wyciągania łańcucha.

                Wiadomoś dla kolegi ROLKA zadzwoń do salonu WV w niemczech i opowiedz tą historię co opisałem. Zobaczymy jaką odpowiedż usłyszysz?? Ja dzwoniłem i już wszystko wiem bardzo mili panowie z dużą wiedzą.

                Mam nawet biuletyn TPI z numerem usterki i opisem ale to załącze póżniej bo zostawiłem w domu.

                [ Dodano: Sro 19 Wrz, 12 09:41 ]
                A i jeszcze jedna rzecz bardzo ważna JESLI KOMUŚ WYMIENILI SAM NASTWNIK BEZ ŁAŃCUCHA I NAPINACZA(jeśli jest popsuty) TO JEST ABSOLUTNA BZDURA, NO CHYBA ZE WAS WASZE ASO ORŻNEŁO LUB PO CICHU WYMIENILI, VW ma na to akcje naprawczą

                Komentarz

                • Wojtas_Poznań
                  RS
                  • 2010
                  • 2822

                  Zamieszczone przez soszek1980
                  VW ma na to akcje naprawczą
                  w skodzie działają tak jakby nic na ten temat nie wiedzieli :shock:

                  przecież to jest jak dla mnie jakaś paranoja... dzwonić do VW do Niemiec żeby się czegoś sensownego dowiedzieć (pomijam fakt że nie każdy zna niemiecki a już tym bardziej fachowe słownictwo związane z motoryzacją i budową silnika TSI :P)..... to zaraz się okaże, żeby mieć porządnie auto naprawione to trzeba będzie tam jeździć swoje skody serwisować :lol:

                  chyba przestanę czytać ten wątek... bo normalnie śmiech przez łzy :evil:
                  SPOT Poznań:
                  .....
                  ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                  Error 503 Wojtas Unavailable :P

                  Komentarz

                  • Andys
                    Elegance
                    • 2007
                    • 762

                    Procedura opisana jest tutaj: http://forum.golf6.pl/problemy-uster...imnym-t26.html
                    Dla mnie przerażający jest najbardziej fakt, że można w sieci znaleźć opinie ludzi, którzy są po wymianie nastawnika na nowy, rzekomo poprawiony z literką "E" na końcu, a także kompletnego rozrządu i problem powraca po 30-40tys. km.
                    Pozdrawiam,
                    Andys

                    Komentarz

                    • LUKI
                      RS
                      • 2005
                      • 5776

                      A i jeszcze jedna rzecz bardzo ważna JESLI KOMUŚ WYMIENILI SAM NASTWNIK BEZ ŁAŃCUCHA I NAPINACZA(jeśli jest popsuty) TO JEST ABSOLUTNA BZDURA, NO CHYBA ZE WAS WASZE ASO ORŻNEŁO LUB PO CICHU WYMIENILI, VW ma na to akcje naprawczą


                      a po czym można poznać, że napinacz jest spierdolony :?: wrzuć jakiś filmik, etc

                      btw
                      ja miałem zmieniany TYLKO nastawnik
                      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                      Komentarz

                      • maselek2
                        Drive
                        • 2011
                        • 90

                        U mnie też wymieniony nastawnik i jak narazie "cisza".
                        Jak wspomniałem o wymianie napinacza i łańcucha
                        stwierdzili że napinacz jest ok i łańcuch też nie jest rozciągnięty.

                        Zamieszczone przez soszek1980
                        Mam nawet biuletyn TPI z numerem usterki i opisem ale to załącze póżniej bo zostawiłem w domu.
                        czekamy

                        Nas też to czeka => http://www.youtube.com/watch?v=NkuXX...feature=relmfu
                        Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...

                        Komentarz

                        • soszek1980
                          Classic
                          • 2010
                          • 14

                          K....a komedia dziś to się trafiło podczas odpalania w serwisie dodatkowo pokazałem filmik jaki ja nagrałem na telefonie plus film z youtube. Uwaga komentarz kierownika serwisu!!!! Nie jest to napinacz ani nastawnik ani łańcuch tylko coś takiego co się nazywa chydrauliczne popychacze. No poprostu ręce opadły odpowiedź TTTM i dodatkowo zostałem uprzedzony o innych anomaliach w samochodzie jak np dogrzewanie katalizatora przy odpaleniu zimnego silnika w temp. miedzy 17 a 33 stopnie. Spalanie może skoczyć do 5 litrów i obroty do 1300rpm a silnikiem szarpać bo wtedy on jest zalewany bęzyna. Jest to norma bo to sterownik silnika decyduje o tym i nic się nie da z tym zrobić. Słowa ludzi na których opiera się wizerunek marki. Był to pierwszy i ostatni samochód grupy VW. W piatek jadę do chłopaszka który siedział w ASO VW 14 lat i zna te silnik, zobaczymy co powie. Oczywiście podziele się opinią z wami.

                          Jest to dla mnie komedia samochód za 80 tys a takie padło, zamierzam to sprzedać pozbyć sie auta bo nie jest warte tych pieniedzy. Własnie dziś z żoną kupiliśmy Forda Focusa z silnikiem 1.6 bez żadnych wynalazków w postaci turbiny, łańcucha rozrządu, chociaż maja silniki ecoboost i robią wrażenie lepsze niż TSI ale to jest nowość i pan w serwisie powiedział że da sobie eke uciąc ze tego co kupiłem to zrobie 300 tys i będzie ok ale tym ecoboost to nie da ręki. Tam są silnik na pasku, wymiana paska uwaga po 200 tys kilometów lub 10 latach.!!!!

                          [ Dodano: Sro 19 Wrz, 12 21:38 ]
                          Jeżeli kolega pytał o objawy wadliwego napinacza to juz mówię bo oczywiście zapytałem. Usłyszałem odpowiedź - objawia się to tak jakby ktoś walił jednym młotkiem w drugi i więcej niż pieć sekund.

                          Młotki to są w tych serwisach!!!!!


                          Dla mnie jest to totalne oszustwo nas jako posiadaczy tych samochodów.

                          A i najnowsza wiadomość w DANI jest oficialna akcja serwisowa na to. Nawet znalazłem numer tej akcji. No ale tam sprzedali moze z 200 szt tych aut a u nas klikatysięcy. Więc proste serwisy zablokowane na rok.

                          Komentarz

                          • LUKI
                            RS
                            • 2005
                            • 5776

                            soszek1980, czyli ASO swoją wiedzą wyjebało Cię na plecy

                            przecież to kurwa załamka jakaś :!:

                            btw
                            w piątek albo poniedziałek jadę do swojego magika w ASO i wypytam co i jak jest z tymi napinaczami i łańcuchami - bo ja miałem wymieniany tylko nastawnik - a napisałeś, że to chuj z tego będzie jak nie zrobili kompletu...
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz

                            • blind_walker
                              RS
                              • 2010
                              • 4533
                              • Octavia I combi (1U5)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nznuIPCgA6Y&feature=related[/youtube]
                              mkII 20VT (600h worked)
                              Roooooomster

                              Komentarz

                              • LUKI
                                RS
                                • 2005
                                • 5776

                                blind_walker,

                                to jest CAVD nie CAXA

                                CAVD ma 160hp
                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                Komentarz

                                • blind_walker
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 4533
                                  • Octavia I combi (1U5)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                  LUKI, sorki, na pokrywie było TSI bez żadnej czerwonej litery, to mnie zmyliło...
                                  mkII 20VT (600h worked)
                                  Roooooomster

                                  Komentarz

                                  • idas
                                    Elegance
                                    • 2006
                                    • 828

                                    CAVD jak CAVD, ale zwrociliscie uwage jak bardzo ten lancuch byl rozciagniety? o_O
                                    Szkoda ze nie podali przebiegu.
                                    VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                                    VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                                    Komentarz

                                    • Wojtas_Poznań
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 2822

                                      Zamieszczone przez soszek1980
                                      Uwaga komentarz kierownika serwisu!!!! Nie jest to napinacz ani nastawnik ani łańcuch tylko coś takiego co się nazywa chydrauliczne popychacze. No poprostu ręce opadły odpowiedź TTTM i dodatkowo zostałem uprzedzony o innych anomaliach w samochodzie jak np dogrzewanie katalizatora przy odpaleniu zimnego silnika w temp. miedzy 17 a 33 stopnie. Spalanie może skoczyć do 5 litrów i obroty do 1300rpm a silnikiem szarpać bo wtedy on jest zalewany bęzyna. Jest to norma bo to sterownik silnika decyduje o tym i nic się nie da z tym zrobić.
                                      rozłożyłeś mnie na łopatki :haha: wychodzi na to że ogarnięty i kumaty user auta wie więcej niż kierownik serwisu i jego podwładni razem wzięci :lol:

                                      Zamieszczone przez soszek1980
                                      A i najnowsza wiadomość w DANI jest oficialna akcja serwisowa na to. Nawet znalazłem numer tej akcji. No ale tam sprzedali moze z 200 szt tych aut a u nas klikatysięcy. Więc proste serwisy zablokowane na rok.
                                      ja mam dla naszych aso idealny patent na to: jak niedługo wyjdzie nowa O3 to żeby w rozliczeniu 1:1 można było zostawić swoją dotychczasową O2... oczywiście z zajebiście zrobionym, bezawaryjnym, cichutkim silnikiem tsi :diabelski_usmiech
                                      SPOT Poznań:
                                      .....
                                      ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                                      Error 503 Wojtas Unavailable :P

                                      Komentarz

                                      • rolka
                                        Drive
                                        • 2012
                                        • 72

                                        Zamieszczone przez soszek1980
                                        dogrzewanie katalizatora przy odpaleniu zimnego silnika w temp. miedzy 17 a 33 stopnie. Spalanie może skoczyć do 5 litrów i obroty do 1300rpm a silnikiem szarpać bo wtedy on jest zalewany bęzyna.
                                        I tu kierownik miał rację

                                        Komentarz

                                        • filip_auto
                                          Ambiente
                                          • 2011
                                          • 164

                                          Wszystkich użytkowników szkodników z silnikami TSI mogę pocieszyć że ten problem występuje w większości aut które mają łańcuch rozrządu. U jednych pojawia się to wcześniej u innych trochę później. Ostatnio widziałem rozebrany silnik toyoty yaris 1.3 w którym spotkały się zawory z tłokami. Po rozbiórce rozrządu stary łańcuch był dłuższy od nowego o
                                          2 cm :shock: auto miało najechane coś koło 90 tysięcy kilometrów i 5 lat. Gwarancja w tym przypadku nie pomoże albo 3 lata albo 100000 km. Podejrzewam że w wszystkich autach jest podobnie które mają łacóch zamiast paska. A te 200 tysięcy na pasku skrócił bym o połowę bo wątpię żeby tyle wytrzymał.

                                          w 1998 roku ojciec mój kupił skode felicję 1.6 golas ze wspomaganiem dał 29 150. miała nalatane 320 tysięcy i tylko materiały eksploatacyjne.
                                          minęło 14 lat i w tych samych pieniądzach kupi skodę fabię ale wątpię żeby przejechała taki dystans bez żadnego remontu. Każdy szuka oszczędności a traci na tym my czyli klienci.

                                          Komentarz

                                          • rolka
                                            Drive
                                            • 2012
                                            • 72

                                            Ja miałem Fabię 1.4 MPI na łańcuszku zrobiłem 290.000 wymieniałem 3 razy ....i co i nikt nie lamentował że silniki do d.... ah ....

                                            Komentarz

                                            • LUKI
                                              RS
                                              • 2005
                                              • 5776

                                              bez zbędnego OT
                                              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                              Komentarz

                                              • faziolot
                                                Classic
                                                • 2009
                                                • 27

                                                Zamieszczone przez maselek2
                                                U mnie też wymieniony nastawnik i jak narazie "cisza".
                                                Jak wspomniałem o wymianie napinacza i łańcucha
                                                stwierdzili że napinacz jest ok i łańcuch też nie jest rozciągnięty.
                                                U mnie tak samo. Wymiana nastawnika w listopadzie zeszłego roku.
                                                Pzdr

                                                Komentarz

                                                • LUKI
                                                  RS
                                                  • 2005
                                                  • 5776

                                                  Zamieszczone przez faziolot
                                                  Zamieszczone przez maselek2
                                                  U mnie też wymieniony nastawnik i jak narazie "cisza".
                                                  Jak wspomniałem o wymianie napinacza i łańcucha
                                                  stwierdzili że napinacz jest ok i łańcuch też nie jest rozciągnięty.
                                                  U mnie tak samo. Wymiana nastawnika w listopadzie zeszłego roku.
                                                  Pzdr
                                                  no to jest nas 3


                                                  ale i tak jeszcze podjadę w piątek/poniedziałek do ASO i wypytam co i jak
                                                  kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                                  SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                                  Komentarz

                                                  • lend
                                                    Rider
                                                    • 2007
                                                    • 463



                                                    Czy na tym filmiku słychać ten "dieslowski" klekot czyli łańcuch czy tylko podniesione obroty ?? Dwa pierwsze to masakra jakaś w życiu tego nie miałem ale ten trzeci co wskazałem to ja słyszę tylko podwyższone obroty .
                                                    MÓJ SZKODNIK

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...