A spotkał się ktoś z takimi objawami ( oczywiście sporadycznie) już przy 600 km ? Bo ...albo jestem przewrażliwiony albo..... :evil:
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez słońumówiłem się ,że postawię autko na tydzień do serwisu coby chłopaki mogły se tam odpalać do woli i słuchać.może usłyszą to co ja.
dam znać o wyniku "osłuchiwania"
w każdym razie czekamy na relację i info który konkretnie serwis przeprowadzał "badania" :szeroki_usmiechSPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez słońumówiłem się ,że postawię autko na tydzień do serwisu coby chłopaki mogły se tam odpalać do woli i słuchać.może usłyszą to co ja.
dam znać o wyniku "osłuchiwania"
przecież będziesz tydzień bez samochodu a oni chuja usłyszą....
weź skręć jakiś filmik - jedź do ASO i tyle w tym temacie
masz jeszcze gwarancję :?:
który rok i jaki przebieg :?:
Zamieszczone przez rolkaA spotkał się ktoś z takimi objawami ( oczywiście sporadycznie) już przy 600 km ? Bo ...albo jestem przewrażliwiony albo..... :evil:
08.06.2010kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIZamieszczone przez słońumówiłem się ,że postawię autko na tydzień do serwisu coby chłopaki mogły se tam odpalać do woli i słuchać.może usłyszą to co ja.
dam znać o wyniku "osłuchiwania"
przecież będziesz tydzień bez samochodu a oni chuja usłyszą....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rolkaZamieszczone przez soszek1980A tak propo samochodów po 05.2010 to też trafiają się wadliwe modele bo wkładali stare nastawnik z magazynów. Robili tak zwaną CZYSTKĘ
[ Dodano: Sro 19 Wrz, 12 09:36 ]
A tak propo zostawiłem dziś samochód w salonie odnośnie 2-3 sekundowego klekotania podczasz odpalania. Mi to się pojawia już na ciepły jak i na zimnym silniku co 5 odpalenie. To nie musi być nastawnik tylko napinacz (hydrauliczny) rorządu. Jestam jakis bolec, który się nie zamyka (wadliwy) i wtedy olej z niego spływa, co przy odpaleniu powoduje jego hałas. VW wysłał taka informację do 2500 salonów z plikiem audio jak objawia się usterka i jak ja naprawić. Nawet numer katalogowy część jest opisany oraz procedura naprawcza dla salonu. Natomiast jeśli jest wadliwy napinacz, to muszą wymienić łańcuch i nastawnik bo to działa jak efekt domina. Wadliwy napinacz pozwala łańcuchowi się obsuwać po żebatkach nastawnika co doprowadza do tworzenia się opiłków i wyciągania łańcucha.
Wiadomoś dla kolegi ROLKA zadzwoń do salonu WV w niemczech i opowiedz tą historię co opisałem. Zobaczymy jaką odpowiedż usłyszysz?? Ja dzwoniłem i już wszystko wiem bardzo mili panowie z dużą wiedzą.
Mam nawet biuletyn TPI z numerem usterki i opisem ale to załącze póżniej bo zostawiłem w domu.
[ Dodano: Sro 19 Wrz, 12 09:41 ]
A i jeszcze jedna rzecz bardzo ważna JESLI KOMUŚ WYMIENILI SAM NASTWNIK BEZ ŁAŃCUCHA I NAPINACZA(jeśli jest popsuty) TO JEST ABSOLUTNA BZDURA, NO CHYBA ZE WAS WASZE ASO ORŻNEŁO LUB PO CICHU WYMIENILI, VW ma na to akcje naprawczą
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez soszek1980VW ma na to akcje naprawczą
przecież to jest jak dla mnie jakaś paranoja... dzwonić do VW do Niemiec żeby się czegoś sensownego dowiedzieć (pomijam fakt że nie każdy zna niemiecki a już tym bardziej fachowe słownictwo związane z motoryzacją i budową silnika TSI :P)..... to zaraz się okaże, żeby mieć porządnie auto naprawione to trzeba będzie tam jeździć swoje skody serwisować :lol:
chyba przestanę czytać ten wątek... bo normalnie śmiech przez łzy :evil:SPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
Procedura opisana jest tutaj: http://forum.golf6.pl/problemy-uster...imnym-t26.html
Dla mnie przerażający jest najbardziej fakt, że można w sieci znaleźć opinie ludzi, którzy są po wymianie nastawnika na nowy, rzekomo poprawiony z literką "E" na końcu, a także kompletnego rozrządu i problem powraca po 30-40tys. km.
Komentarz
-
-
A i jeszcze jedna rzecz bardzo ważna JESLI KOMUŚ WYMIENILI SAM NASTWNIK BEZ ŁAŃCUCHA I NAPINACZA(jeśli jest popsuty) TO JEST ABSOLUTNA BZDURA, NO CHYBA ZE WAS WASZE ASO ORŻNEŁO LUB PO CICHU WYMIENILI, VW ma na to akcje naprawczą
a po czym można poznać, że napinacz jest spierdolony :?: wrzuć jakiś filmik, etc
btw
ja miałem zmieniany TYLKO nastawnikkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
U mnie też wymieniony nastawnik i jak narazie "cisza".
Jak wspomniałem o wymianie napinacza i łańcucha
stwierdzili że napinacz jest ok i łańcuch też nie jest rozciągnięty.
Zamieszczone przez soszek1980Mam nawet biuletyn TPI z numerem usterki i opisem ale to załącze póżniej bo zostawiłem w domu.
Nas też to czeka => http://www.youtube.com/watch?v=NkuXX...feature=relmfuCzasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...
Komentarz
-
-
K....a komedia dziś to się trafiło podczas odpalania w serwisie dodatkowo pokazałem filmik jaki ja nagrałem na telefonie plus film z youtube. Uwaga komentarz kierownika serwisu!!!! Nie jest to napinacz ani nastawnik ani łańcuch tylko coś takiego co się nazywa chydrauliczne popychacze. No poprostu ręce opadły odpowiedź TTTM i dodatkowo zostałem uprzedzony o innych anomaliach w samochodzie jak np dogrzewanie katalizatora przy odpaleniu zimnego silnika w temp. miedzy 17 a 33 stopnie. Spalanie może skoczyć do 5 litrów i obroty do 1300rpm a silnikiem szarpać bo wtedy on jest zalewany bęzyna. Jest to norma bo to sterownik silnika decyduje o tym i nic się nie da z tym zrobić. Słowa ludzi na których opiera się wizerunek marki. Był to pierwszy i ostatni samochód grupy VW. W piatek jadę do chłopaszka który siedział w ASO VW 14 lat i zna te silnik, zobaczymy co powie. Oczywiście podziele się opinią z wami.
Jest to dla mnie komedia samochód za 80 tys a takie padło, zamierzam to sprzedać pozbyć sie auta bo nie jest warte tych pieniedzy. Własnie dziś z żoną kupiliśmy Forda Focusa z silnikiem 1.6 bez żadnych wynalazków w postaci turbiny, łańcucha rozrządu, chociaż maja silniki ecoboost i robią wrażenie lepsze niż TSI ale to jest nowość i pan w serwisie powiedział że da sobie eke uciąc ze tego co kupiłem to zrobie 300 tys i będzie ok ale tym ecoboost to nie da ręki. Tam są silnik na pasku, wymiana paska uwaga po 200 tys kilometów lub 10 latach.!!!!
[ Dodano: Sro 19 Wrz, 12 21:38 ]
Jeżeli kolega pytał o objawy wadliwego napinacza to juz mówię bo oczywiście zapytałem. Usłyszałem odpowiedź - objawia się to tak jakby ktoś walił jednym młotkiem w drugi i więcej niż pieć sekund.
Młotki to są w tych serwisach!!!!!
Dla mnie jest to totalne oszustwo nas jako posiadaczy tych samochodów.
A i najnowsza wiadomość w DANI jest oficialna akcja serwisowa na to. Nawet znalazłem numer tej akcji. No ale tam sprzedali moze z 200 szt tych aut a u nas klikatysięcy. Więc proste serwisy zablokowane na rok.
Komentarz
-
-
soszek1980, czyli ASO swoją wiedzą wyjebało Cię na plecy
przecież to kurwa załamka jakaś :!:
btw
w piątek albo poniedziałek jadę do swojego magika w ASO i wypytam co i jak jest z tymi napinaczami i łańcuchami - bo ja miałem wymieniany tylko nastawnik - a napisałeś, że to chuj z tego będzie jak nie zrobili kompletu...kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
blind_walker,
to jest CAVD nie CAXA
CAVD ma 160hpkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez soszek1980Uwaga komentarz kierownika serwisu!!!! Nie jest to napinacz ani nastawnik ani łańcuch tylko coś takiego co się nazywa chydrauliczne popychacze. No poprostu ręce opadły odpowiedź TTTM i dodatkowo zostałem uprzedzony o innych anomaliach w samochodzie jak np dogrzewanie katalizatora przy odpaleniu zimnego silnika w temp. miedzy 17 a 33 stopnie. Spalanie może skoczyć do 5 litrów i obroty do 1300rpm a silnikiem szarpać bo wtedy on jest zalewany bęzyna. Jest to norma bo to sterownik silnika decyduje o tym i nic się nie da z tym zrobić.
Zamieszczone przez soszek1980A i najnowsza wiadomość w DANI jest oficialna akcja serwisowa na to. Nawet znalazłem numer tej akcji. No ale tam sprzedali moze z 200 szt tych aut a u nas klikatysięcy. Więc proste serwisy zablokowane na rok.SPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
Wszystkich użytkowników szkodników z silnikami TSI mogę pocieszyć że ten problem występuje w większości aut które mają łańcuch rozrządu. U jednych pojawia się to wcześniej u innych trochę później. Ostatnio widziałem rozebrany silnik toyoty yaris 1.3 w którym spotkały się zawory z tłokami. Po rozbiórce rozrządu stary łańcuch był dłuższy od nowego o
2 cm :shock: auto miało najechane coś koło 90 tysięcy kilometrów i 5 lat. Gwarancja w tym przypadku nie pomoże albo 3 lata albo 100000 km. Podejrzewam że w wszystkich autach jest podobnie które mają łacóch zamiast paska. A te 200 tysięcy na pasku skrócił bym o połowę bo wątpię żeby tyle wytrzymał.
w 1998 roku ojciec mój kupił skode felicję 1.6 golas ze wspomaganiem dał 29 150. miała nalatane 320 tysięcy i tylko materiały eksploatacyjne.
minęło 14 lat i w tych samych pieniądzach kupi skodę fabię ale wątpię żeby przejechała taki dystans bez żadnego remontu. Każdy szuka oszczędności a traci na tym my czyli klienci.
Komentarz
-
-
bez zbędnego OTkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez faziolotZamieszczone przez maselek2U mnie też wymieniony nastawnik i jak narazie "cisza".
Jak wspomniałem o wymianie napinacza i łańcucha
stwierdzili że napinacz jest ok i łańcuch też nie jest rozciągnięty.
Pzdr
ale i tak jeszcze podjadę w piątek/poniedziałek do ASO i wypytam co i jakkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz